ik heb een ideetje als iedereen nou lente oudfit aanheeft e dan screenshot maken.? Want ik wil ook heel graag op clan logo dus zeg ff als je het eens bent
Onderwerp: Re: Clan Logo... wo apr 28, 2010 9:02 am
Mag ik dan meedoen?? We kunnen het miss Vrijdag doen Want dan is iedereen Vrij (Ik ben Donderdag ook vrij) Ik heb nog 30 cash dus ik kan alle pakken kopen Je moet maar zeggen welke je nodig hebt
Pwnd|Ass
Aantal berichten : 94 Registratiedatum : 06-04-10
Onderwerp: Re: Clan Logo... wo apr 28, 2010 11:14 am
ik heb ook een lente pak , alleen van cat
mag ik dan miss ook meedoen ??
iCaiiGix°
Aantal berichten : 35 Registratiedatum : 07-04-10
Onderwerp: Re: Clan Logo... wo apr 28, 2010 2:16 pm
Pwnd|Ass schreef:
ik heb ook een lente pak , alleen van cat
mag ik dan miss ook meedoen ??
Ik Kan Niet Meedoen Omdat Men Broer Dan Bzg Is met Jullie AL met dit
[LoS]MrThomasz
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 02-04-10
Onderwerp: Re: Clan Logo... wo apr 28, 2010 10:13 pm
Vrijdag is denk ik wel goed.. of nog een lueker idee alle maal in (katje) oranje shirt+Wit Voetbalbroekje+Witte scoolschoenen. en waar in welk Level en hoe laat... dus ieder geval vrijdag(ik ben wel online denk ik ik hoop dat er veel van [LoS] online is!) En ik maak denk ik wel een room waar ik dan alle [LoS]-Vrienden uitnodig... en ik heb nog 55 cash maar ik spaar het nog voor sinterklaasstaf... maar ik ga denk wel naare koninginen markt in het dorp enz.
Onderwerp: Re: Clan Logo... do apr 29, 2010 6:14 pm
Ik kan hem nemen Als dat mag en als ik er ben
[LoS]×FireBlade×
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 04-04-10
Onderwerp: Re: Clan Logo... do apr 29, 2010 6:35 pm
Mensen kan dit miss ook op zaterdag of op tijdstip op vrijdag want heel veel mensen (plus ik zelf) kunne niet op vrijdag koninginnendag en ik ehb zelf 4 lente sets dus dat komt wle goed
PS; Ik wil wel meedoen xD en oja Taii er mogen best meer dan 6 mensen 6 mensne is zo weinig gwn iedreen die er dan is dat is beter (denk ik) xD
[LoS]MrThomasz
Aantal berichten : 50 Registratiedatum : 02-04-10
Onderwerp: Re: Clan Logo... do apr 29, 2010 7:44 pm
Hey het is oranje set dus:Öranje shirt-wittevoetbalbroekje-witte Schoolschoenen-Rode booster (als je die hebt)-cowbotsjaal- oke is goed [LoS]¥Crix|Tino× xD laten we het om 11.00 doen ofzo wie we mee eens is moet dat ff zeggen maar zeg anders een andere tijdstip.. en Taiisushi moet denk ik wel weten dat wij nieuwe clanlogo doen ik doe wel ff Privé bericht.
Laatst aangepast door [LoS]MrThomasz op do apr 29, 2010 11:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt