Legend of Snipers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum ♣ Legend of Snipers ♣
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gulio Want's 2 Join

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gulio




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 07-04-10

Gulio Want's 2 Join Empty
BerichtOnderwerp: Gulio Want's 2 Join   Gulio Want's 2 Join Emptywo apr 07, 2010 6:24 pm

Gulio wil joinen,,
Hier de brief:

1# Wat is je naam? Ingame-Name: Gulio


2# Wat is je level? Op die moment 20 maar over 19% ongeveer Level 21.


3# Wat is je K/D (gemiddeld of aantal)? Mijn K/D is niet al te goed hij staat ongeveer rond de 1.3 K/D nu.

Het is mijn eerst acc. dus is hij aan het begin eenbeetje Ver(..). Ik maak een nieuw acc als ik mag joinen.


4# Hoeveel DON/Cash heb je? Nu nog ongeveer 20RC en De DON weet ik zo gauw ff niet.


5# Waarom wil je joinen? De meeste mensen willen [LoS] joinen omdat er nu veel goede mensen in zitten.

Maar ik niet, Ik vind het leuk om gezellige, leuke en clan met veel Event/Besprekingen te joinen.

Deze clan heeft dit waarschijnlijk wel. Daarom zou ik graag willen joinen



6# Wat vindt je van [LoS]? Een goede, Gezellige clan lijkt mij.


7# Wat verwacht je van [LoS]? Dat er 'veel' Event's en bijeenkomsten zullen zijn.

En dat iedereen natuurlijk heel aardig tegen elkaar doet


8# Zijn er dingen die verbeterd kunnen worden? Nee, De site is perfect. En derest weet ik nog niet zo veel van.


9# Nog iets toe te voegen? Nope, Ik vind dit allemaal heel goed gedaan cheers

10# Als je in de clan zit, ga je dan een Naamwijziger kopen, of maak je een nieuw account aan?
Ander acc. Nw is beetje geldverspiling,, Wapens zijn handiger om ervan te kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gulio Want's 2 Join
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoe Join Ik [LoS]?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Legend of Snipers :: Joinen of Leaven :: Joinen-
Ga naar: